Subscribe Now: Feed Icon

luni, 20 iunie 2011

Dark side of the moon

Revenit in blogging dupa ceva timp, as dori sa las cateva impresii asupra timpului trecut, impactul asupra mea si alte magarii de genul.

Dupa cum multi dintre voi stiti, am dat quit din tara si am plecat in Belgia ca sa ma asigur de buna ei functionare. Cu trecerea timpului, am observat diferente imense intre tara mea de bastina si acest mic colt de rai. De multe ori ma intreb ce s-ar fi intamplat daca belgienii ar fi avut o tara cum e Romania.

Si ma mai intreb cum mama dracului au ajuns atat de bine cand sunt atat de retarzi.

Ok, au drumuri, au infrastructura, au bani, se conduc singuri de atata timp, dar ... au nivelulul de inteligenta al unei banane.

In fine, sarind peste asta, pot spune ca am un alt stil de viata, imi permit cam tot ce vreau. Am ramas si eu tot retard, tot imi fac de cap, tot nu ma uit la consecinte, etc bla bla dribble dribble.
Mi-e dor de casa dar nu in sensul de mami si tati, bunica si catelul. Mi-e dor de bagabontii mei, de stilul usuratic, de lipsa de griji, sa nu ma gandesc la ziua de maine. Imi mai e dor de niste chestii dar nu spun ca i se urca la cap.

Am sa las acest post in coada de peste, dupa cum v-ati obisnuit.

Un comentariu: