Subscribe Now: Feed Icon

duminică, 1 ianuarie 2012

Imi aduc aminte de 2011 ca si cum ar fi fost ieri

Ah stai ... chiar a fost.

As vrea sa stiu de unde sa incep sa fac clasamentul esecurilor de anul trecut, dar sincer toate ar fi candidate la locul 1. Dar totusi...daca stau sa ma gandesc mai bine...in general salvez situatiile (de orice fel) pe ultima suta ...in ultimul moment ... si asa a fost sa fie ca acest revelion sa sparga topul si sa stabileasca ierarhia. De unde sa incep? De la rezervatiile facute in TOTAL alta parte si la oamenii care ma asteptau? si injurau? Sau de la faptul ca am facut din nou alegerea tampita cand optiunile erau : A) Distreaza-te si B) Fa'te de rahat.

Temerar cum ma numesc, am luat taurul de coarne (vedeti ce'am facut acolo?) si m'am dus sa incerc sa salvez cioburile ilustrei mele relatii. Am esuat. Am realizat asta din primele 5 minute, cand am fost intampinat de concubina mea cu un suav "Emi? Da'l in pula mea". Da, stiu, poate atunci era momentul sa plec, dar mi'era frig. Nu stiu cat rost ar avea sa continui pentru ca cititorii mei fideli deja stiu ce mniezo am facut si, bineinteles, ca sunt dobitoc. Apropo...ce MICA E LUMEA ! Am avut onoarea ca o amica de a mea, din toate fetele din tot orasul, sa fie martora rusinii mele. Si sa rada. Hahaha ...

Dar hai sa nu ne intristam. E anul nou, intoarcem foaia, suntem mai buni, mai frumosi, mai maturi...eu cel putin cred ca'mi sta mai bine cu parul lung deci macar sunt mai frumos.

6 comentarii:

  1. si extraordinar de modest din cate vad :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei de ce trisezi ? >:P tu ai zis ca sunt :(

    RăspundețiȘtergere
  3. da da ti'am spus:)) dar tu in postare nu ai spus ''si mi sa spus ca imi sta mai bine cu parul lung'' ci ai spus'' cred ca imi sta mai bine cu parul lung'' este o diferenta honey ;):)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceahlau-Vaslui 3-0 bah...nu imi vine sa cred...

    RăspundețiȘtergere
  5. Hm .. Luv , asa`i , mi`ai lipsit de revelion :( si sa stii ca inca imi lipseste acel "P.E.M.M.I" ! Unde`i ? :(

    RăspundețiȘtergere