Subscribe Now: Feed Icon

marți, 4 ianuarie 2011

2011

La multi ani copii din partea colectivului Abstract's Corner ( adica eu, eu si eu :( )

Trecerea spre anul nou s'a facut cam in ceata pentru mine, am fost cu ursul c'asa'i frumos, la 10 eram mort de beat, apoi am continuat sa beau in stilul romanului, am inteles ca am facut si topless prin zapada. Ma rog, posibil sa ma fi distrat pentru ca s'a rupt filmul urat de tot, de pe la 11 jumatate nu mai stiam cum ma cheama.

Anyway, cu venirea anului nou va urez sanatate, fericire, ETC, as vrea sa adresez multumiri persoanelor care mi'au fost alaturi in acest an, doar ca's cam putine, se stiu ele, si oricum le periez destul. Asa ca vreau in schimb sa le urez persoanelor care ma antipatizeaza, care nu ma suporta pentru ca nu si'au gasit un nou fraier in mine, un sincer : "Luati foc!"

In incheiere, sanatate si virtute, s'avem bani s'avem ce .... spune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu